wait... Apdorojamas užsakymas...
8 686 26383
info@dvirtex.lt
Prekių
palyginimas

Dviračio surinkimo instrukcija

 

SVARBU ŽINOTI

Jei reguliuojant dviratį nesate įsitikinęs, jog teisingai viską atliekate, kreipkitės į artimiausią dviračių parduotuvę. Netinkamai sureguliuotas dviratis gali kelti pavojų jums ir aplinkiniams. Jūsų dviratis sukonstruotas vienu metu važiuoti tik vienam asmeniui. Gamintojas visiškai neatsako, jei dviračiu vienu metu važiuoja daugiau kaip vienas asmuo. Taip pat gamintojas neatsako, jei transporto priemonė yra perkrauta ar krovinys nepakankamai pritvirtintas. Elkitės protingai ir atsakingai. Stebėkite aplinką ir pasirinkite saugų greitį. Kol važiuosite nauju dviračiu pirmus kilometrus, veržlės, varžtai ir troseliai gali atsilaisvinti. Gali prireikti iš naujo nustatyti pavaras arba stabdžius. Rekomenduojame kreiptis į artimiausią dviračių servisą, kad jame apžiūrėtų visą dviratį ir prireikus jį sureguliuotų. Ÿ Dviratį naudokite pagal paskirtį, t.y. jei įsigijote miesto dviratį, venkite ekstremalių bekelių, šaknų ar pan. Važiuodami dviračiu laikykitės visų KET reikalavimų ir taisyklių. Įsidėmėkite KET taisykles skirtas važiavimui dviračiu. Niekada nepalikite neprirakinto dviračio viešose vietose. Naudokite aukštos kokybės užraktus. Visada prirakinkite rėmą ir galinį ratą prie stulpo arba kito nejudamo objekto ir nuimkite lengvai nuimamas dalis, pvz. žibintą, spidometrą.

PRIEDAI IR ATSARGINĖS DALYS

Priklausomai nuo modelio, mūsų dviračiai gali turėti įvairių priedų, tokių kaip bagažinės, purvasaugiai, krepšys, saugi vaikų sėdynė, grandinės apsauga, spynelė, skambutis, spidometras, gertuvės laikiklis, gertuvė, žibintai ir pan. Jeigu norite, kad jūsų dviratyje būtų įrengti papildomi priedai, paprašykite pardavėjo rekomenduoti tinkamiausius. Mes rekomenduojame pasirinkti tik tuos priedus, kurie pritaikyti jūsų dviračiui. Mes neatsakome už gedimus, atsiradusius dėl įrengimo ir netinkamų priedų naudojimo. Jūsų komforto atžvilgiu svarbiausia dviračio dalis yra sėdynė. Jos pasirinkimas priklauso nuo jūsų fiziologinių
duomenų. Rinkdamas sėdynės formą, gamintojas pasikliauja savo patirtimi ir parenka patogiausią modelį, kuris patenkins daugumą pirkėjų. Tačiau tai dar nereiškia, kad jums tai bus pati geriausia sėdynė. Jeigu įrengta dviračio sėdynė jums nepatogi, paprašykite pardavėjo, kad patartų, kokia sėdynė jums būtų tinkamiausia. Jeigu jūs paprastai važinėjate dviračiu vidutinio ilgumo ar ilgus atstumus arba daugiau kaip 1 valandą per dieną, rekomenduojame mūvėti dviračio pirštines. Šios specialios pirštinės apsaugos jūsų rankas ir neleis joms sustingti, leis tvirčiau suspausti vairo rankenas ir padidins komfortą. Rekomenduojame vežiotis su savimi atsarginę kamerą arba kameros remonto komplektą bei pompą. Pasitreniruokite namie permontuoti ratą.

VAŽIAVIMO SAUGUMAS

Prieš sėsdami ant dviračio, atidžiai perskaitykite vartotojo instrukciją. Instrukcijos reikalavimų nesilaikymas gali turėti įtakos jūsų saugumui ir dviračio techninei būklei. Jūsų dviratis atitinka gamyklinius standartus ir neskirtas naudoti kitiems nei važiavimo tikslams. Jeigu dviračiu naudosis vaikas, geriausia, kad šią instrukciją vaikui perskaitytų suaugusysis. Važiavimo saugumas yra ypač svarbus, o norint važiuoti saugiai būtina laikytis tam tikrų taisyklių. Ÿ Žinokite visas eismo taisykles ir laikykitės jų. Visada važiuokite dešiniąja kelio puse, tiesiai ir viena eile. Atkreipkite dėmesį į susijungianti transporto srautą ir saugokitės staigaus automobilio durelių atidarymo. Nevežkite vaikų, jeigu dviratyje nėra įmontuotos tinkamos įrangos. Nevežkite daiktų, kurie trukdo matomumui arba neleidžia pilnai valdyti dviračio.Ÿ Patikrinkite, ar gerai veikia stabdžiai. Nedelsdami pakeiskite susidėvėjusią ar sugadintą detalę. Kiekvieną kartą, kai artėjate prie sankryžos, pristabdykite. Važiuodami visada laikykite rankas ant vairo (išskyrus tuomet, kai pranešate apie krypties pakeitimą ar stabdymą). Ÿ Važiuokite atsargiai, nuolat stebėdami transporto srautą. Nedarykite staigių ir netikėtų manevrų. Važiuojant per lietų ar šlapiais keliais, padangų sukibimas ir matomumas stipriai sumažėja, todėl padidėja stabdymo atstumas. Važiuokite saugiu greičiu ir stabdykite iš anksto, švelniai ir pamažu. Važiuodami nuo kalno staigia neužblokuokite abiejų ratų ar tik vieno iš jų. Stabdykite švelniai ir pamažu. Jei nuokalnė turi posūkių, posūkio metu švelniai atleiskite stabdžius. Šuoliai per kliūtis ir susidūrimas su jomis gali kelti pavojų rėmui ir galiausiai sulaužyti jį. Priartėję prie bet kokios kliūties, pasistenkite ją apvažiuoti. Jeigu abejojate, nulipkite nuo dviračio ir apeikite kliūtį.

PAVAROS PERJUNGIMAS

Dviratis gali turėti vieną ar du pavarų perjungiklius galinį ir priekinį. Jūsų dviračio pavaros perjungiamos užmetant grandinę ant skirtingo diametro priekinės ir galinės žvaigždučių arba perjungiant daugiapavarinę stebulę. Dviratis su išorine perjungimo sistema turi priekinį permetėją, kuris užmeta grandinę ant priekinio bloko žvaigždučių, ir galinį, kuris užmeta grandinę ant galinio bloko žvaigždučių. Pavaras perjunkite laipsniškai. Stenkitės nekeisti priekinės ir galinės pavaros vienu metu. Stenkitės nekeisti pavarų minant į kalną, pavarą pasikeiskite iki kalno pradžios. Pavarų perjungimo reguliavimą atlikite dviračio remonto dirbtuvėse. Galinis ir priekinis perjungiklis reikalauja nuolatinės priežiūros ir aptarnavimo. Neleiskite, kad ant jų kauptųsi purvas.

PAVARŲ REGULIAVIMAS

Gerai veikianti pavarų sistema turi teisingo ilgio, tinkamai uždėtą grandinę, kuri lengvai ir greitai perkeliama ant reikalingos žvaigždės spustelėjus pavarų perjungimo rankenėlę. Jei taip nėra, reikia iš naujo reguliuoti galines pavaras. Žinoma, geriausiai tai galėtų padaryti dviračio mechanikas, tačiau jei turite laiko, pravartu tai išmokti patiems (ypač jei namuose stovi ne nauji, o naudoti dviračiai).

  • Reguliuodami galines pavaras, perkelkite grandinę ant mažiausios žvaigždutės gale ir mažiausios ar vidurinės žvaigždutės priekyje. Patikrinama, ar grandinė nelipa ant kitos, šalia esančios žvaigždutės.
  • Sureguliuokite sunkiosios pavaros (angl. „high“) ribų reguliavimo varžtą –bandymo būdu suraskite tinkamiausią priveržimą, kurio metu grandinė išlaikytų stabilią padėtį ant žvaigždutės, sukant pedalą neliptų ant didesnės žvaigždutės.
  • Permetę grandinę ant didžiausios galinės žvaigždutės reguliuokite „low“ ribų varžtą.

Priekinių dviračio pavarų reguliavimas vykdomas taip:

  • Grandinę perkelkite ant didžiausios galinės žvaigždutės ir mažiausios priekinės žvaigždutės.
  • Atlaisvinami trosai šalia priekinių žvaigždžių;
  • Dėl to, kad grandinė perkalta ant mažesniosios žvaigždutės, reguliuojamas sunkiosios pavaros (angl. „high“) ribų reguliavimo varžtas. Perkėlus ant didžiausios grandinės, reguliuojamas „low“ varžtas.

Indekstuoti pavaras reikia dviem atvejais:

  • Paspaudėte perjungėją ir pavaros nepermetė ant kitos žvaigždutės;
  • Grandinę permetė, tačiau iš garso atrodo, kad ji tuoj nukris.

Taip atsitikus, reikėtų:

  • Priekinį perjungėją perjungti į mažiausią pavarą;
  • Atlaisvinti galinio perjungiklio trosą;
  • Lengvai sukti pedalus, kad grandinė persikeltų ant antros pagal mažumą galinės žvaigždutės (jei pavaros keičiasi netinkamu greičiu pareguliuokite veržlę (angl. barrel adjuster));
  • Perjunkite pavarą, kad grandinė persikeltų ant didesnės žvaigždutės: jei perkėlimas lėtas ar per greitas, vėl pareguliuokite veržlę.
  • Tęskite iki didžiausios žvaigždutės, tada kartokite procesą grįždami iki mažiausios žvaigždutės.

VAIRO REGULIAVIMAS

Prieš pradėdami naudotis dviračiu, patikrinkite ar tvirtai prisuktas vairas. Laikant vairą, jūsų rankos turėtų būti šiek tiek sulenktos per alkūnes. Jei laikysite rankas visiškai ištiestas, važiuodami per kliūtis ar duobes, galite patirti rankų traumas, kadangi visą smūgio jėga persiduos jums į rankas. Kai rankos yra šiek tiek sulenktos ir nepilnai
įsitempę, jos atlieka amortizatoriaus funkciją ir spyruokliuoja kartu su vairo judesiais. Vairo aukštį galite reguliuoti pakeliant ar nuleidžiant vairo stovą, reguliuojant vairo iškyšos kampą, apverčiant vairą (jei tokia galimybė yra), reguliuojant vairo aukštį įterpiant ar nuimant vairo kolonėlės žiedus. Reguliuojant vairą ir atsukinėjant bei priveržiant varžus veržkite tokia jėga, kokia yra nurodyta prie tos detalės ar varžto. Per stipriai sukant varžtą, galite sulaužyti detalę.

RATŲ FIKSAVIMO SISTEMA

Dviračių ratų tvirtinimas priklauso nuo stebulės. Stebulės gali būti su greitveržle arba tik su veržle. Stebulė su greitveržle Stebulė su veržle.

BALNELIO REGULIAVIMAS

Tinkamas balnelio aukštis yra labai svarbus jūsų komfortiškam ir sveikam važiavimui. Tinkamą balnelio aukštį galite nustatyti taip:

  1. Atsisėskite ant balnelio ir ištieskite vieną koją. 
  2. Nuleiskite pedalą į žemiausią jo padėtį.
  3. Padėkite nuleistos kojos kulną ant pedalo.
  4. Koja turėtų būti pilnai ištiesta. Jei ne, pareguliuokite sėdynę taip, kad koja išsitiestų.
  5. Kai ant pedalo padedate priekinę pėdos dalį, su kuria spaudžiate pedalą, koja turėtų būti šiek tiek sulenkta. Nepamirškite pasireguliuoti ir balnelio pasvirimo kampą. Paeksperimentuokite pastumdydami balnelį toliau ir arčiau nuo vairo. Taip surasite sau tinkamiausią sėdėjimo padėtį.
 

 

Norėdami nuimti ratą atlenkite greitveržlės rankenėlę į atidarymo (OPEN) padėtį arba su raktu atsukite veržlę. Atlaisvinkite veržlę kitoje stebulės pusėje. Turėtumėte pajausti, jog ratas atsilaisvino ir jį jau galite išstumti. Norėdami įdėti ratą, jį į šakę įstatykite taip, kad jis tvirtai atsiremtų į šakės galuose esančias išpjovas. Pastatykite rankenėlę į tarpinę padėtį ir pirštais užsukite veržlę, esančią kitoje ašies pusėje. Delnu prispauskite greitveržlės rankenėlę į uždarymo (CLOSED) padėtį. Jei jūsų dviratis yra su V-tipo stabdžiais, prieš išimant ar įstatant ratą atlaisvinkite stabdžius, jei reikia, išmontuokite stabdžių kaladėles. Prieš naudodamiesi dviračiu visada patikrinkite ar ratai yra tinkamai užfiksuoti. Visada kreipkitės į dviračių servisą, jei pajutote, jog ratuose atsirado laisvumas ar klibėjimas net ir tvirtai priveržus stebulės veržles ar užspaudus greitveržlę.

PEDALŲ TVIRTINIMAS

Jei pedalus turite įtvirtinti patys, rekomenduojame laikytis teisingų nurodymų. Labai svarbu įtvirtinti kairįjį pedalą (pažymėtą raide L) ant kairiojo švaistiklio ir priveržti, tvirtinimo varžtą sukant į kairę pusę. Po to įtvirtinkite dešinįjį pedalą (pažymėtą raide R) ant dešiniojo švaistiklio ir priveržkite tvirtinimo varžtą sukdami į kairę pusę. Labai svarbu nepažeisti pedalo ir švaistiklio sriegio. Dviratyje yra du skirtingi pedalai - vienas yra dešinys, o kitas kairys. Pasižiūrėkite ant pedalo varžto galo kuris yra kuris: „L“ – kairys, „R“ – dešinys

Įsukite pedalus į atitinkamas dviračio puses ir užveržkite su raktu. D e š i n į  d v i r a č i o pedalą, sukite pagal laikrodžio rodyklę. Kairį dviračio pedalą, sukite prieš laikrodžio rodyklę

PADANGOS

Esant tinkamam padangų slėgiui, galima lengviau minti pedalus ir užtikrinamas geresnis sukibimas su keliu. Teisingus dydžius galima rasti ant padangų šonų. Yra padangos su skirtingais protektoriais arba išvis be jo. Jei dažnai važinėjate asfaltuota lygia danga, rekomenduojame naudoti padangas be protektoriaus arba su mažai protektoriaus, tokiu atveju pagerinsite dviračio riedėjimą ir reikės įdėti mažiau pastangų norint pasiekti didesnį greitį. Naudojant didelio protektoriaus padangas važiuojant asfaltuotais keliais, jūs prarandate greičio ir jūsų padangos tarnaus trumpiau, kadangi greičiau nudils.

KĄ DARYTI JEIGU NULEIDO PADANGĄ

  1. Visiškai išleiskite orą iš padangos.
  2. Išimkite ratą.
  3. Iš vienos ratlankio pusės pakelkite mažą padangos sekciją, taikydami ją už priešingos ventiliui pusės, ir nuimkite padangą nuo ratlankio. Jei tai daryti per sunku, galite naudoti specialias padangų nuėmimo ir uždėjimo menteles.
  4. Nuimkite ventilio tvirtinimo veržlę (jeigu ji yra) ir atlaisvinkite ventilį nuo ratlankio.
  5.  Išimkite vidinę kamerą.
  6. Atidžiai patikrinkite padangos vidinį ir išorinį paviršius ir jeigu įmanoma, pašalinkite padangą nuleidusį daiktą. Jeigu padanga yra prapjauta, užklijuokite prapjovimą iš vidinės pusės (naudodami lopą, lipnią juostą, dalį vidinės kameros, kartoną, pan.).
  7. Suklijuokite vidinę kamerą, naudodamiesi specialiu remonto komplektu, arba pakeiskite ją.
  8. Vėl surinkite padangą ir vidinę kamerą. Pirmiausia įdėkite vieną padangos pusę į rėmo griovelį. Po to įstatykite ventilį (netvirtindami jo) ir truputį pripūskite vidinę kamerą. Įstatę ventilį, atsargiai įdėkite kitą padangos pusę, kad neprignybtumėte kameros.
  9. Įsitikinkite, kad padanga ir vidinė kamera teisingai sumontuotos, o ventilio pagrindas tinkamai įstatytas tarp abiejų padangos pusių.
  10. Atsargiai pūskite vidinę kamerą, kol bus pasiektas slėgis, nurodytas ant padangos šono, ir stebėkite, kad padanga liktų ratlankyje.
  11. Rankiniu būdu užsukite ventilio tvirtinimo veržlę, uždėkite specialų gaubtelį ir įdėkite ratą.

JEI NULŪŽO STIPINAS

Nulūžęs stipinas susilpnina viso rato stabilumą ir kelia pavojų važiavimui. Todėl rekomenduojama atsargiai ir atlikti toliau nurodytus veiksmus:

  1. Apsukite nulaužtą stipiną prie kito artimiausio stipino, kad jis nesiplaikstytų ir nesusiraizgytų ant rėmo.
  2. Pasukite ratą ir įsitikinkite ar ratlankis vis dar centruotas ir neliečia stabdžių trinkelių. Priešingu atveju sukite stabdžių troso reguliavimo varžtą laikrodžio rodyklės kryptimi ir praplatinkite trinkeles. Jeigu tai nepadeda, būtina atidaryti stabdžių greito atlaisvinimo mechanizmą (padarant jį nenaudojamą) ir pritvirtinti atlaisvintus trosus.
  3. Parstumkite savo dviratį namo. Jeigu būtina, vis dar galite važiuoti dviračiu, mindami lėtai ir naudodamiesi tik nesugadinto rato stabdžiais. Turėkite omenyje, kad dabar veikia tik vienas jūsų dviračio stabdis, todėl stabdymo atstumas padidėja.

EKSPLOATACINĖS PATIKROS

STABDŽIAI Patraukite stabdžių rankenėlę ir pastumkite dviratį pirmyn bei atgal. Jeigu jaučiate, jog dviratis yra stabdomas, ratai užsiblokuoja, tuomet stabdžiai yra tinkami naudoti. Jeigu ratas vis tiek sukasi, stabdžiai stabdo silpnai, patikrinkite stabdžių kaladėles, jei jos nusidėvėję - pakeiskite. Jei atsirado laisvumas stabdžių svirtyje, gali būti sumažėjęs stabdžių skysčio lygis, atsilaisvinęs stabdžių trosas ar kt. Tokiu atveju rekomenduojame kreiptis į dviračių servisą. Jei stabdžių kaladėlės dar nenusidėvėję, bet stabdymas vis tiek yra neefektyvus, gali būti, jog blogai sureguliuotas stabdžių kaladėlių suspaudimas, tokiu atveju reikėtų perreguliuoti stabdžius. PEDALŲ PATIKRINIMAS Paimkite pedalą ir stumdykite jį dviračio centrinės ašies link atgal ir pirmyn. Vėliau tą patį atlikite su kitu pedalu. Jei pastebėjote kokį nors laisvumą, gali būti, kad pedalai yra netinkamai prisukti. VALDYMO PRIETAISAI Patikrinkite stabdžių ir bėgių trosus. Jeigu jie yra surūdiję, atspurę, susiviję ar pan., nedelsdami juos pakeiskite. STIPINŲ ĮTEMPIMAS Suimkite kiekviena, stipinų pora, dviem pirštais abiejose rato pusėse ir patikrinkite įtempimą. Jei kai kurie stipinai yra laisvi, juos reikės įtempti. Įtempinėjant stipinus, gali pasikeisti rato centravimas, įtempus vieną stipiną, gali atsilaisvinti kitas arba ratas gali pasisukti į vieną ar kitą pusę. Todėl šį darbą yra geriausia patikėti dviračių meistrams. RĖMAS IR ŠAKĖ Vizualiai apžiūrėkite rėmą, ypač dalis aplink sujungimus tarp įvairių vamzdžių, vairo, vairo stiebo ir sėdynės stovo. Patikrinkite šakę, ypač paviršiaus lenkimus ir šakės įvorės vidų. Dalys laikomos susidėvėjusiomis, kai yra gilių įbrėžimų, įtrūkimų ar nublukimų. Pakeiskite jas, jeigu būtina. Turėkite omenyje, kad jūsų dviratis ir jo dalys, kaip ir visa kita mechaninė įranga, yra veikiami jėgos ir gali nusidėvėti. Nepamirškite naudoti tik specialias tepimo medžiagas (dviračių alyvą ir tepalą), venkite naudoti tokias tepimo medžiagas, kaip variklio alyva. Kreipkitės į artimiausią dviračių servisą dėl informacijos apie dviračio dalių tepimą.

APTARNAVIMAS Kas pusmetį

Išrinkite, išvalykite ir plonai sutepkite grandinę, pavarų perjungimo įtaisą, krumpliaračius ir visus troselius. Patikrinkite dalių būklę ir deramai vėl surinkite dviratį. Jei nesate įsitikinę, jog viską teisingai atliksite, savo dviratį patikėkite kvalifikuotiems dviračių meistrams. Tepkite priekinę ir galinę pavarų judamas dalis plonu tepalo sluoksniu. Atlikite einamąjį priekinio ir galinio perjungiklių reguliavimą. Grandinė turi būti nuolat sutepta plonu sluoksniu. Patikrinkite ašių užveržimo patikimumą. Ant ratlankių neturi būti tepalo, alyvos, salidolo ar kitų priemonių.

Kartą per metus

Išrinkite, išvalykite ir sutepkite priekinės šakės guolius. Patikrinkite būklę ir prireikus pakeiskite nusidėvėjusias dalis. Jei nesate įsitikinę, jog viską teisingai atliksite, savo dviratį patikėkite kvalifikuotiems dviračių meistrams. Patikrinkite vairo varžtų užveržimą. Atlikite einamąjį stabdžių kaladėlių reguliavimą ir jas pakeiskite, jei jos nusidėvėjo, taip pat prireikus pakeiskite troselius. Kas savaitę plaukite dviratį plovimo priemonės skiediniu su karštu vandeniu ir nuvalykite sausu minkštu audiniu. Dviratis turi būti valomas periodiškai, ypač po to, kai buvo naudojamas šlapiuose keliuose arba ant drėgno ir purvino grunto. Pasivažinėję tokiais keliais dviratį gerai nusausinkite ir nuvalykite. Naudodami specialias priemones, skirtas dviračio valymui, prailginsite savo dviračio veikimo laiką.

GARANTINIAI ĮSIPAREIGOJIMAI

Garantijos galiojimo laikotarpis: rėmui 24 mėnesiai; kitiems mazgams ir detalėms 12 mėnesių .Garantija galioja nuo pardavimo dienos ir jei remonto darbai atliekami įmonėje, pardavusioje prekę, arba tos įmonės paskirtose dirbtuvėse. Garantija yra laikoma galiojančia, jeigu yra pridedamas užpildytas garantinis talonas. Garantijos metu nemokamai keičiamos detalės ir šalinami kiti defektai, kurie atsiranda dėl gamintojo kaltės. Garantinės priežiūros metu dviratis nauju nekeičiamas, keičiama brokuota detalė ar mazgas. Detalės, kurios nusidėvi dėl dviračio naudojimo, nėra įtraukiamos į garantiją, pvz.: ratlankio dalis, kuri liečiasi su stabdžių kaladėlėmis, dažai, stabdžių kaladėlės, sėdynė, padangos, vairo rankenėlės, vairo iškyšos, balnelio stovas, judamų dalių guoliai ir tarpinės, žvaigždės, žvaigždžių blokai, stabdžių ir pavarų trosai. Garantija taip pat nesuteikiama, jei dviračiui buvo daryti netinkami pakeitimai, modifikacijos. Garantija netaikoma, jei gedimas įvyko dėl neteisingo naudojimo, t.y. nepaisoma priežiūros bei naudojimo taisyklių, dviratis nevalomas, naudojami ne pagal paskirtį tepalai, važinėjama neteisingai surinktu arba nesuderintu dviračiu. Garantija netaikoma, jei buvo atliekamas savarankiškas remontas, dėl kurio įvyko gedimas, pakeista originali dviračio komplektacija. Garantija netaikoma, jei dviratis perkraunamas, įvyksta avarija. Garantija netaikoma, jei dviratis yra piktybiškai laužomas (pvz. šoniniu stabdymu sulankstomas galinis ratlankis), dviratis naudojamas ne pagal paskirtį (pvz.: su plento dviračiu važinėjama bekele). Garantinis remontas atliekamas pirkėjui pateikus kasos čekį ar sąskaitą, gautą perkant dviratį, ir garantinį lapą. Dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės į pardavėją, iš kurio pirkote dviratį.

Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su dev.dvirtex.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką. Sutinku

dev.dvirtex.lt 2024 © | Visos teisės saugomos